Reklamacje

Wszystkie oferowane przez MeblujemyDOM.pl produkty to najwyżej jakości towary pochodzące od renomowanych dostawców. Sprzedajemy artykuły nowe, wyłącznie polskiej produkcji, objęte 24-miesięczną gwarancją. Każdy zakupiony mebel w naszym sklepie można reklamować na podstawie niezgodności towaru z umową. W przypadku stwierdzenia wady, masz możliwość wyboru jednej z czterech dróg dalszego postępowania. Możesz zażądać: naprawy towaru, wymiany produktu na nowy, obniżenia wartości towaru lub odstąpienia od umowy, jeżeli wada jest istotna.

 

Reklamacji nie podlegają

Reklamacja będzie bezzasadna w sytuacji, gdy Towar będzie posiadał wady powstałe z winy użytkownika (wykorzystanie produktu do celów niezgodnych z jego przeznaczeniem) lub niewłaściwej konserwacji, nieprawidłowego montażu a także usterki wynikające ze złego przechowywania produktu oraz wypadki losowe. Towar nie podlega reklamacji także w sytuacji niewłaściwego doboru koloru tkaniny i wybarwień drewna, jak również błędnego wymierzenia miejsca na meble. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji, towar odsyłany jest na koszt Klienta. Jeśli reklamacja zostaje uznana, wszelkie koszty pokrywa sklep MeblujemyDOM.

 

Reklamacje

Jeśli zakupione w naszym sklepie meble posiadają wady fabryczne lub po rozpakowaniu przesyłki okaże się, że towar uległ uszkodzeniu podczas transportu, prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym fakcie telefonicznie, mailowo lub listownie. W przypadku uszkodzeń powstałych w transporcie, prosimy o przygotowanie protokołu szkody towaru (prawidłowo wypełniony protokół jest konieczny do rozpatrzenia reklamacji). Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia, Biuro Obsługi niezwłocznie przystąpi do jego realizacji. Nasz sklep w ciągu 14 dni kalendarzowych poinformuje Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania. Jeśli reklamacja zostanie uznana, dokonamy wymiany lub naprawy wadliwych elementów, a gdy nie będzie to możliwe - wymienimy towar na nowy. Masz także prawo do odstąpienia od umowy, jeśli naprawa będzie niemożliwa, zbyt kosztowna lub narazi Cię na dodatkowe niedogodności.

Zgłoszenia reklamacyjnego możesz dokonać telefonicznie, mailowo lub listownie. W dwóch ostatnich przypadkach należy przesłać pisemne oświadczenie o stwierdzonych wadach wraz ze swoimi dokładnymi danymi kontaktowymi, lub też wypełnić formularz reklamacyjny, który zamieszczamy poniżej: 

 

Pobierz formularz

Formularz reklamacyjny DOC     Formularz reklamacyjny PDF

 

Zwrot towaru


Na podstawie przepisów prawa każdemu Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny. Aby dokonać zwrotu należy złożyć stosowne oświadczenie na piśmie lub mailowo, w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:

  • rozpoczęcia – za zgodą konsumenta – świadczenia usług przez MeblujemyDOM, przed upływem terminu 14 dni od zawarcia umowy;
  • umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;

  • towarów o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą (w szczególności towarów przygotowanych na indywidualne zamówienie Klienta, o określonych przez niego wymiarach lub niestandardowym rodzaju tkaniny i kolorze drewna);

  • świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;

Zwracany towar (w stanie niezmienionym) należy dostarczyć do siedziby naszej firmy na własny koszt w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwartej na odległość. Wraz z towarem należy dostarczyć oryginał paragonu lub faktury VAT, na podstawie których sklep dokona zwrotu pieniędzy za zakupione produkty. Kwota zwrotu będzie stanowiła 100% wartości zakupionych towarów oraz kosztu ich doręczenia, jednak tylko do wysokości najtańszej opcji przesyłki dostępnej dla danego produktu. Poniżej zamieszczamy wzór oświadczenia o zwrocie towaru:

 

Pobierz formularz

Zwrot towaru     Zwrot towaru

 

W przypadku zwrotu towaru zakupionego na raty, po odesłaniu towaru należy anulować kredyt w banku, który go udzielił. Rozwiązania umowy kredytowej z bankiem może dokonać tylko konsument, który ją zawarł. Należy złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy kredytowej, wówczas sklep zwróci na konto banku wartość udzielonego kredytu.

 

W przypadku pytań lub wątpliwości związanych z reklamacjami prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta mailowo lub pod numerem tel. +48 500 690 691.

Zaufane Opinie IdoSell
4.88 / 5.00 99 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-03-19
Bardzo dobry kontakt. A jeszcze lepsze wykonanie krzeseł. Czysty profesjonalizm, chokery stabilne, pięknie wykonane w każdym detalu. Polecam.
2024-02-24
Super sprawny przebieg realizacji zamówienia łącznie z dostawą zamówionych mebli. Zarówno fotele jak i hokery najwyższej jakości za przystępną cenę.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixel