Dostawa zamówień

Jako rzetelny sprzedawca oferujemy wszystkim naszym Klientom bezpieczny transport. Wiemy, że meble to szczególnie delikatny asortyment, który musi dotrzeć do Państwa bez najmniejszych uszkodzeń. Mamy także świadomość tego, jak ważną kwestią są terminy realizacji zamówienia. Za każdym razem dokładamy wszelkich starań, aby czas dostawy był możliwie jak najkrótszy. O tym, w jaki sposób przebiega realizacja zamówienia, oraz które czynniki mają wpływ na szybkość wysyłki możesz przeczytać tutaj.

 

Dostępne formy transportu

W zależności od rodzaju zamawianego towaru oraz wielkości zamówienia, produkty zakupione w sklepie MeblujemyDOM dostarczamy:

1. Naszym transportem firmowym - to najbardziej bezpieczna forma wysyłki towaru, która daje gwarancję, że towar nie ulegnie uszkodzeniu podczas transportu. Naszymi samochodami dostarczane są głównie meble duże gabarytowo oraz meble w paczkach. Dostawy realizujemy od poniedziałku do soboty.

2. Za pośrednictwem firmy spedycyjnej - ten rodzaj transportu dotyczy przesyłek paletowych, którymi dostarczamy fotele, kanapy, meble w paczkach. Dostawy realizowane są od poniedziałku do piątku.

3. Za pośrednictwem firm kurierskich DPD, FEDEX oraz DHL - dotyczy paczek do 30 kg oraz przesyłek paletowych w przypadku operatora DHL. Firmami kurierskimi dostarczamy małe gabarytowo towary, takie jak krzesła, foteliki, pufy, meble w paczkach. Transporty realizowane są od poniedziałku do piątku.

Kupując kilka produktów w sklepie lub na naszych aukcjach za przesyłkę zapłacisz tylko raz. Po złożeniu zamówienia Obsługa Sklepu skontaktuje się z Tobą, aby wybrać najbardziej optymalną i najtańszą formę dostawy. Jeśli wartość Twojego koszyka przekroczy kwotę 4000 PLN, zamówione meble dostarczymy Ci zupełnie za darmo. Więcej informacji o dostawie gratis znajdziesz tutaj.

Transport mebli nie obejmuje ich wnoszenia do mieszkania. Klient musi we własnym zakresie zorganizować odpowiednią ilość osób podczas wnoszenia towaru do miejsca przeznaczenia. Może też wykupić dodatkową usługę.

 

Koszty wysyłki

Koszty dostawy towarów zakupionych w naszym sklepie wynoszą odpowiednio: 20 PLN, 25 PLN, 50 PLN, 80 PLN, 110 PLN, 150 PLN oraz 160 PLN i dotyczą wyłącznie wysyłki mebli pod adresy na terenie Polski. Cena usługi transportowej jest uzależniona od ilości zamówionego towaru, jego gabarytów oraz wagi. Informacja o koszcie wysyłki widoczna jest podczas składania zamówienia i dotyczy zawartości całego koszyka zakupowego. W przypadku zamówień telefonicznych lub mailowych nasi konsultanci obliczą koszt dostawy i poinformują Klienta w celu jego akceptacji. Każde zamówienie, którego wartość przekroczy 4000 PLN dostarczymy Ci za darmo.

 

Reklamacje przesyłek

Wszystkie towary wysyłane za pośrednictwem firm zewnętrznych (spedycja, DHL, FEDEX, DPD) są zawsze ubezpieczone. Oznacza to, że w sytuacji zagubienia lub zniszczenia paczki jesteśmy w stanie bez żadnych dodatkowych kosztów dostarczyć Państwu nowy, pełnowartościowy produkt. Nie przerzucamy na naszych Klientów obowiązku dochodzenia swoich praw u operatorów kurierskich. Reklamacje i odszkodowania bierzemy na swoje barki.

Obowiązkiem każdego Klienta jest sprawdzenie zawartości paczki w obecności kuriera. Jeśli zostanie stwierdzona wada towaru, należy spisać stosowny protokół szkody. Pamiętaj, że w naszym sklepie brak takiego protokołu nie spowoduje odrzucenia Twojego zgłoszenia. Dlatego jeśli stwierdziłeś wadę towaru, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Więcej na temat reklamacji dowiesz się tutaj.

 

Wysyłka za granicę

Nasze meble wysyłamy także poza granice Polski. Dostarczamy towary do krajów Unii Europejskiej, takich jak: Niemcy, Czechy, Słowacja, Austria, Francja, Belgia, Holandia, Luksemburg, Wielka Brytania, Irlandia, Szwecja, Dania, Włochy. Przesyłki realizujemy na paletach za pośrednictwem firmy spedycyjnej. Mniejsze paczki (krzesła, pufy, hokery) dostarczamy operatorem DPD. W celu dokonania wyceny transportu prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

 

Jeśli potrzebujesz więcej informacji na temat dostawy i jej szczegółowych warunków lub chcesz wycenić transport - skontaktuj się mailowo lub telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta sklepu MeblujemyDOM.pl. Nasze dane znajdziesz w zakładce kontakt.

Zaufane Opinie IdoSell
4.89 / 5.00 110 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-07-17
Hokery są przepiękne, bardzo eleganckie i idealnie wpasowały się do mojego wnętrza. Wyglądają na produkt klasy premium, a każdy detal jest dopracowany w najmniejszym szczególe. Są masywne i stabilne - na pierwszy rzut oka widać, że wykonane są z wysokiej jakości materiałów. Od chwili zamówienia po jego realizację bardzo dobry kontakt z biurem obsługi klienta. Początkowo obawiałam się zakupu przez internet z nieznanej mi wcześniej firmy, a teraz z czystym sumieniem będę polecać rodzinie i znajomym i z przyjemnością będę do Państwa wracać. Zarówno hokery jak i poziom obsługi klienta przerosły moje najśmielsze oczekiwania. Dziękuję bardzo!
2024-02-24
Super sprawny przebieg realizacji zamówienia łącznie z dostawą zamówionych mebli. Zarówno fotele jak i hokery najwyższej jakości za przystępną cenę.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixel