FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Zakupy w MeblujemyDOM.pl

1. W jaki sposób mogę kupić meble w sklepie MeblujemyDOM?

2. Czy muszę zakładać konto na stronie sklepu, aby złożyć zamówienie?

3. Chcę wybrać tkaninę, ale nie jestem pewien przedstawionego na stronie koloru. Co mam zrobić?

4. Złożyłem zamówienie, ale chcę domówić jeszcze jeden produkt. Czy mogę połączyć te zamówienia?

5. Ile trwa realizacja zamówienia?

6. Czy wystawiacie faktury VAT?

7. Czy meble otrzymam zmontowane, czy sam muszę je złożyć?

8. Czy meble z oferty sklepu objęte są gwarancją?

 

Płatności

9. W jaki sposób mogę zapłacić za meble?

10. Na jaki numer konta należy dokonać wpłaty za zamówienie?

11. Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

12. Nie dokonałem wpłaty w wymaganym terminie, ale nadal chcę kupić meble. Co mam zrobić?

13. W jaki sposób kupić meble na raty?

14. Czy mogę zapłacić zaliczkę zamiast całości?

15. Czy mogę kupić meble płacąc za nie wyłącznie przy odbiorze?

 

Transport

16. Od czego zależy cena transportu mebli?

17. Ile kosztuje dostawa zamówienia?

18. Czy wysyłacie meble poza granice Polski?

19. W jaki sposób wysyłacie meble?

20. Czy dostawa obejmuje wniesienie mebli do mieszkania?

21. Skąd będę wiedzieć kiedy nastąpi dostawa mojego zamówienia?

22. Czy mam wpływ na dzień i godzinę dostawy?

23. Czy zamówiony towar mogę odebrać sam?

 

Reklamacje i zwroty

24. Dostarczone meble są uszkodzone. Co w zrobić w takiej sytuacji?

25. Ile będę czekać na rozpatrzenie reklamacji?

26. Moją reklamację rozpatrzono pozytywnie. Ile potrwa naprawa?

27. W ciągu ilu dni mogę zwrócić zakupiony towar?

28. Kto ponosi koszt związany z odesłaniem towaru do sklepu?

29. W jaki sposób zostaną zwrócone mi pieniądze za odesłany towar?

 

 

W jaki sposób mogę kupić meble w sklepie MeblujemyDOM? 

Zamówienie możesz złożyć poprzez dodanie towarów do wirtualnego koszyka w sklepie i wypełnienie formularza. Poszczególne etapy zamawiania są proste i intuicyjne. Możesz też napisać maila, zadzwonić lub poprosić o kontakt nasze Biuro Obsługi Klienta. Wówczas pomożemy Ci przejść przez proces składania zamówienia w sklepie lub wprowadzimy je za Ciebie.

 

Czy muszę zakładać konto na stronie sklepu, aby złożyć zamówienie? 

Nie. Wystarczy dodać produkty do wirtualnego koszyka i wybrać opcję zakupów bez rejestracji konta. Będziesz musiał podać swoje dane adresowe do realizacji zamówienia, natomiast konto nie zostanie utworzone. Możesz także zamówić meble telefonicznie lub mailowo.

 

Chcę wybrać tkaninę, ale nie jestem pewien przedstawionego na stronie koloru. Co mam zrobić? 

Skontaktuj się telefonicznie lub mailowo z naszym Biurem Obsługi Klienta. Możemy wysłać Ci mailowo realne zdjęcia tkaniny lub listownie na twój adres domowy dostarczymy próbki materiału do porównania.

 

Złożyłem zamówienie, ale chcę domówić jeszcze jeden produkt. Czy mogę połączyć te zamówienia? 

Tak. Możesz dokonać kolejnych zakupów na stronie, a my połączymy je w jedno zamówienie. Możesz również poinformować nas o tym mailowo lub telefonicznie - wówczas dodamy wybrane produkty do już istniejącego zamówienia i nie będziesz musiał płacić za dodatkowy transport.

 

Ile trwa realizacja zamówienia?

Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od producenta danego mebla. W przypadku oferowanych przez nas produktów jest to okres nie dłuższy niż 28 dni. W karcie każdego towaru, obok kosztu dostawy znajdziesz informację na temat czasu wysyłki towaru. Na podany termin składa się czas potrzebny do wyprodukowania mebla, dostarczenia go na nasz magazyn oraz czas dostawy zamówienia do Ciebie. Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby zamówione meble dotarły do Ciebie jak najszybciej.

 

Czy wystawiacie faktury VAT? 

Tak. Aby otrzymać fakturę należy zaznaczyć taką opcję w formularzu zamówienia. W przypadku zakupu telefonicznego lub mailowego, poinformuj naszego konsultanta o chęci otrzymania tego dokumentu. Standardowo wystawiamy paragon fiskalny do każdego zakupu.

 

Czy meble otrzymam zmontowane, czy sam muszę je złożyć? 

To zależy od rodzaju mebli i samego producenta. W opisie każdego towaru informujemy czy meble są do samodzielnego montażu, czy też dostarczane są w stanie gotowym. Jeśli w karcie produktu nie ma informacji o samodzielnym montażu, oznacza to, że mebel wysyłamy jako zmontowany. Jeżeli towar przeznaczony jest do złożenia, to otrzymasz go w postaci paczek wraz z instrukcją montażu.

 

Czy meble z oferty sklepu objęte są gwarancją? 

Tak, wszystkie sprzedawane przez nas towary standardowo objęte są 2-letnią gwarancją producenta. W przypadku niektórych mebli okres ten może być dłuższy. Wówczas informację taką znajdziesz w karcie danego produktu.

 

W jaki sposób mogę zapłacić za meble? 

Oferujemy kilka metod płatności, takich jak:

- przelew (tradycyjny w banku, na poczcie lub za pośrednictwem bankowości elektronicznej),

- płatności online (przelewy ekspresowe z rachunku bankowego, konta PayPal lub karty kredytowej dokonywane online, od razu po złożeniu zamówienia),

- pobranie przy odbiorze (dla zakupów do 1000 zł nie wymagamy zaliczki lub przedpłaty, całą kwotę zamówienia możesz uregulować podczas odbioru mebli; z pobrania skorzystasz też po wpłaceniu zaliczki do zamówienia o wyższej wartości, natomiast resztę zapłacisz kurierowi),

- raty (oferujemy korzystne raty mBanku na zakupy od 300 do 20 000 zł).

Więcej na temat dostępnych form płatności znajdziesz tutaj.

 

Na jaki numer konta należy dokonać wpłaty za zamówienie?  

Dane rachunku bankowego do wpłat za zamówienia to: MP STUDIO, ul. Lipowa 14, 63-645 Łęka Opatowska, SANTANDER BANK nr 42 1090 1144 0000 0001 2180 7500, SWIFT: WBKPPLPP. Numer konta otrzymasz także na swoją skrzynkę mailową w wiadomości potwierdzającej złożenie zamówienia. Pamiętaj, aby w tytule przelewu wpisać numer swojego zamówienia.

 

Ile mam czasu na opłacenie zamówienia? 

Masz 7 dni na opłacenie (przelew całości lub zaliczka) zamówienia od momentu jego złożenia. Po upływie tego terminu zamówienie zostanie anulowane. Termin ten nie dotyczy zamówień rozliczanych w formie pobrania przy odbiorze.

 

Nie dokonałem wpłaty w wymaganym terminie, ale nadal chcę kupić meble. Co mam zrobić? 

Jeśli z niezależnych przyczyn nie mogłeś opłacić zamówienia i zostało ono usuniete z systemu, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Pomożemy Ci złożyć nowe zamówienie lub wznowimy to anulowane.

 

W jaki sposób kupić meble na raty? 

Podczas składania zamówienia wybierz przedpłatę i zaznacz opcję mRaty. Po potwierdzeniu zakupu zostaniesz przeniesiony na stronę banku, gdzie wypełnisz formularz kredytowy online. Po otrzymaniu pozytywnej decyzji kredytowej, umowę zaakceptujesz także przez internet. Wówczas bank przekaże środki z kredytu na konto sklepu, a my rozpoczniemy realizację zamówienia. Szczegółowy proces zakupu mebli na raty znajdziesz tutaj.

 

Czy mogę zapłacić zaliczkę zamiast całości? 

Tak. Po potwierdzeniu zamówienia otrzymasz maila z prośbą o dokonanie wpłaty wraz z numerem konta. Możesz zapłacić całość lub zaliczkę w wysokości 30% wartości zamówienia. Po uiszczeniu zaliczki, pozostałą część kwoty uregulujesz podczas odbioru mebli.

 

Czy mogę kupić meble płacąc za nie wyłącznie przy odbiorze? 

Możesz, przy czym pobranie przy odbiorze bez zaliczek oferujemy tylko dla zakupów o łącznej wartości do 1000 zł. Powyżej tej kwoty wymagamy wpłacenia zaliczki w wysokości 30% wartości zamówienia. Różnicę zapłacisz kurierowi podczas odbioru towaru.

 

Od czego zależy cena transportu mebli? 

Ceny dostaw mebli uzależnione są od ich wagi i gabarytu. W przypadku zamówień o wartości do 4000 zł koszt transportu nie będzie większy niż 160 zł. Za zakupy powyżej tej kwoty zakupione meble dostarczymy Ci gratis.

 

Ile kosztuje dostawa zamówienia? 

Koszty transportu są zryczałtowane i niezależne od miejsca, w którym mieszkasz. Dla zamówień do 4000 zł wynoszą one odpowiednio 20 zł, 30 zł, 50 zł, 80 zł, 100 zł, 120 zł i 160 zł. Zakupy powyżej kwoty 4000 zł dostarczymy Ci bezpłatnie.

 

Czy wysyłacie meble poza granice Polski?

Tak. Realizujemy wysyłkę mebli do wszystkich krajów UE. W celu wyceny transportu prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi.

 

W jaki sposób wysyłacie meble? 

Meble dostarczamy naszym transportem firmowym oraz firmami kurierskimi DPD, DHL, UPS. Wszystkie przesyłki zagraniczne realizujemy za pośrednictwem firmy spedycyjnej. Więcej na temat dostępnych form transportu przeczytasz tutaj.

 

Czy dostawa obejmuje wniesienie mebli do mieszkania? 

Nie. Poinformujemy Cię o terminie dostawy, abyś mógł się przygotować i zorganizować odpowiednią ilość osób do wniesienia mebli.

 

Skąd będę wiedzieć kiedy nastąpi dostawa mojego zamówienia? 

Transporty mebli realizujemy od poniedziałku do piątku. Poinformujemy Cię telefonicznie lub mailowo o planowanym terminie dostawy. Nie wyślemy mebli bez potwierdzenia twojej gotowości do odbioru towaru w danym dniu.

 

Czy mam wpływ na dzień i godzinę dostawy? 

W przypadku transportu mebli naszymi samochodami masz wpływ na dzień i godzinę dostawy. Pamiętaj jednak, że nie zawsze będzie to możliwe, ponieważ wysyłkę łączymy z dostawą do naszych innych klientów i staramy się sprostać wszystkim oczekiwaniom. Jeśli chodzi o przesyłki kurierskie to w momencie gotowości towaru do nadania, będziesz miał prawo wyboru dnia dostawy. Nie masz niestety wpływu na godziny dostaw kurierskich.

 

Czy zamówiony towar mogę odebrać sam? 

Jest taka możliwość, ale zależy ona od rodzaju zakupionego towaru. W celu ustalenia szczegółów należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi.

 

Dostarczone meble są uszkodzone. Co w zrobić w takiej sytuacji?

Jeśli po dostarczeniu towaru zauważysz, że meble są uszkodzone powinieneś złożyć reklamację. W tym celu musisz przesłać do nas mailowo lub listownie wypełniony i podpisany formularz reklamacyjny. Możesz także dołączyć zdjęcie uszkodzonego elementu - znacznie przyspieszy to rozpatrzenie reklamacji. W przypadku uszkodzenia przesyłek kurierskich pamiętaj, aby w obecności osoby dostarczającej towar spisać stosowny protokół szkody.

 

Ile będę czekać na rozpatrzenie reklamacji? 

Decyzję otrzymasz w ciągu 14 dni od daty Twojego zgłoszenia.

 

Moją reklamację rozpatrzono pozytywnie. Ile potrwa naprawa? 

Jeżeli uszkodzeniu uległ jeden z elementów mebli do samodzielnego montażu, wówczas wymienimy ten element w ciągu kilku dni roboczych. Jeśli kupiłeś meble fabrycznie zmontowane to ich naprawą zajmie się specjalistyczny serwis producenta. Odbiór, naprawa oraz ponowne dostarczenie towaru trwają nie dłużej niż 30 dni.

 

W ciągu ilu dni mogę zwrócić zakupiony towar? 

Nieużywany i nieuszkodzony towar możesz zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty jego dostarczenia. W tym celu należy przesłać do nas wypełniony i podpisany formularz zwrotu wraz z kopią faktury lub paragonu. Pamiętaj, że w sytuacji, gdy meble przygotowano na podstawie indywidualnej specyfikacji lub zostały one dopasowane do Twoich potrzeb (chodzi m.in. o wykonanie mebla w niestandardowej lub powierzonej tkaninie, niestandardowy kolor drewna, zmiana wymiaru produktu) nie przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy kupna - sprzedaży zawartej na odległość.

 

Kto ponosi koszt związany z odesłaniem towaru do sklepu? 

Zgodnie z ustawą koszt ten pokrywa kupujący. Zwracany towar należy dostarczyć do nas w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy wraz z oryginałem faktury zakupu lub potwierdzenia sprzedaży.

 

W jaki sposób zostaną zwrócone mi pieniądze za odesłany towar? 

Po odesłaniu towaru, wartość całego zamówienia zostanie zwrócona przelewem na Twoje konto bankowe w ciągu 14 dni.

Zaufane Opinie IdoSell
4.88 / 5.00 98 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2023-08-26
firma rzetelna, wykonanie na najwyższym poziomie
2023-07-13
Świetnie! Hokery solidne i bardzo piękne ! Cudownie przyozdobiły wnętrze. Bardzo polecam!
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixel