Odstąpienie od umowy
1. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22 (1) Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie Ustawy o prawach konsumenta – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny. W tym celu należy wysłać stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni na adres firmy MP STUDIO, który został podany w niniejszym Regulaminie i zakładce Kontakt.
2. Oświadczenie może być złożone również w formie elektronicznej, poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres kontaktowy Sklepu. Klientowi, który skorzysta z takiej formy, zostanie przesłane mailowe potwierdzenie otrzymania przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Wzór formularza o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość dostępny jest na stronie Sklepu, w zakładce "Reklamacje".
3. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub zakończyło się dostarczanie Towarów.
4. Prawo do odstąpienia od umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku:
- rozpoczęcia – za zgodą konsumenta – świadczenia usług przez MeblujemyDOM, przed upływem terminu 14 dni od zawarcia umowy;
-
umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;
-
towarów o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą (w szczególności towarów przygotowanych na indywidualne zamówienie Klienta, o określonych przez niego wymiarach, wzorze lub rodzaju tkaniny i kolorze drewna);
-
świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;
5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres:
MP STUDIO, Lipowa 14, 63-645 Łęka Opatowska
6. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
7. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.
8. Po otrzymaniu Towaru, Sklep niezwłocznie zwróci Klientowi równowartość zakupionego Towaru wraz z kwotą jego doręczenia do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie.
9. Klient jest odpowiedzialny wobec Sklepu za zmniejszenie wartości Towaru w związku z korzystaniem z niego w nieodpowiedni sposób. Sklep może obciążyć Klienta dodatkowymi kosztami w przypadku stwierdzenia takiego nadużycia.
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod nr +48 500 690 691.