Odstąpienie od umowy

1. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22 (1) Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie Ustawy o prawach konsumenta – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny. W tym celu należy wysłać stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni na adres firmy MP STUDIO, który został podany w niniejszym Regulaminie i zakładce Kontakt.

2. Oświadczenie może być złożone również w formie elektronicznej, poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres kontaktowy Sklepu. Klientowi, który skorzysta z takiej formy, zostanie przesłane mailowe potwierdzenie otrzymania przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Wzór formularza o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość dostępny jest na stronie Sklepu, w zakładce "Reklamacje".

3. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub zakończyło się dostarczanie Towarów.

4. Prawo do odstąpienia od umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku:

  • rozpoczęcia – za zgodą konsumenta – świadczenia usług przez MeblujemyDOM, przed upływem terminu 14 dni od zawarcia umowy;
  • umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;

  • towarów o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą (w szczególności towarów przygotowanych na indywidualne zamówienie Klienta, o określonych przez niego wymiarach, wzorze lub rodzaju tkaniny i kolorze drewna);

  • świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;

5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres:

MP STUDIO, Lipowa 14, 63-645 Łęka Opatowska

6. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

7. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.

8. Po otrzymaniu Towaru, Sklep niezwłocznie zwróci Klientowi równowartość zakupionego Towaru wraz z kwotą jego doręczenia do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie.

9. Klient jest odpowiedzialny wobec Sklepu za zmniejszenie wartości Towaru w związku z korzystaniem z niego w nieodpowiedni sposób. Sklep może obciążyć Klienta dodatkowymi kosztami w przypadku stwierdzenia takiego nadużycia.

 

W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod nr +48 500 690 691.

Zaufane Opinie IdoSell
4.89 / 5.00 110 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-10-14
Bardzo profesjonalna firma. Zanim złożyłam zamówienie zadzwoniłam na podany nr telefonu i po długiej rozmowie z Panem byłam pewna co do zakupu który chcę dokonać. Następnego dnia otrzymałam próbniki z zasugerowanymi tkaninami - doradzono mi również inne tkaniny niż pierwotnie wybrałam. Wybór tkanin ogromny. Czas realizacji nawet nieco krótszy niż mnie początkowo poinformowano więc mega byłam zadowolona i zaskoczona. Same krzesła robią mega furrorę, są bardzo wygodne, szerokie i mają wysokie oparcia. Bardzo dobra jakość materiału i wykonania. Krzesła mam dopiero drugi tydzień ale póki co sprawdzają się bez zastrzeżeń. Wybrałam tkaninę najwyższego gatunku ale poradziła sobie z czarnym markerem i zieloną plasteliną i oczywiście z czekoladą - wystarczyło na bieżąco przetrzeć wilgotną i czystą szmatką.
2024-09-04
Polecam
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixel